مرکز دیجیتال جنوب استان کرمان
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

فال حافظ



 براي اينكار مراحل زير را به ترتيب انجام می دهيم

اول در Run تايپ می كنيم regedit  حالا مسير زير را طي كنيم

HKEY_CuRRent_User=>Software=>Yahoo=>Pager=>Test

حالا روي صفحه باز شده راست كليك كنيد و در قسمت New

DWORD Value را انتخاب می کنیم. اسمش را plural گذاشته و اینتر می کنیم

حالا plural را باز كرده و value data را به 1 تغییر داده و ok می کنیم. حالا هر چند تا مسنجر كه دوست داشته باشیم می توانیم باز کنیم


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

 

 خجسته میلاد مبعث رسول اکرم مبارک باد.

 

ماه فرو ماند از جمال محمّد سرو نباشد به اعتدال محمّد
قدر فلک را کمال و منزلتی نیست در نظر قدر با کمال محمّد
وعده دیدارِ هرکسی به قیامت لیله «اسرا» شب وصال محمّد
آدم و نوح و خلیل و موسی و عیسی آمده مجموع، در ظِلال محمّد
عرصه گیتی مجال همّت او نیست روز قیامت نگر مجال محمّد
و آن همه پیرایه بسته جنّت فردوس بو که قبولش کند، بلال محمّد
همچو زمین خواهد آسمان که بیفتد تا بدهد بوسه بر نِعال محمّد
شمس و قمر در زمین حشر نتابد پیش دو ابروی چون هلال محمّد
چشم مرا، تا به خواب دید جمالش خواب نمی گیرد از خیال محمّد
«سعدی» اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمّد بس است و آل محمّد

سعدی


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

السلام علیک یا موسی ابن جعفر

شهادت امام موسی کاظم را به همه شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم .

انشالله پیرو خوبی برای آن امام همام باشیم

در سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در 25 رجب سال183 قرار داریم.

امامی که در میان شیعیان به باب الحوائج شناخته شده اند و دارای القابی همچون کاظم، صابر، صالح، امین و عبدالصالح می باشند. ایشان معصوم نهم و امام هفتم شیعیان می باشند.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

 

Install Windows Via USB

یکی از راه‌های بسیار مناسب برای نصب سیستم‌عامل‌های مختلف برروی کامپیوتر، استفاده از حافظه‌های جانبی مانند فلش‌مموری‌ها می‌باشد. اما چگونه می‌توان به وسیله یک فلش‌مموری، کامپیوتر را بوت کرد؟ اگر کلیه محتویات دیسک نصب ویندوز 7 یا هر سیستم‌عامل دیگری را در داخل یک فلش‌مموری کپی کنید، باز هم نمی‌توانید از این فلش‌مموری برای نصب سیستم‌عامل برروی کامپیوتری که سیستم‌عامل ندارد، استفاده کنید. برنامه‌های متفاوتی به منظور ساخت یک فلش درایو قابل بوت برای نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت وجود دارند. اما امروز تصمیم داریم به کمک برنامه YUMI، نحوه ساخت یک فلش درایو با قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را برایتان شرح دهیم.

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی
Ericsson Connected Me

طرح مفهومی اریکسون با نام Connected Me در راستای حذف کابل USB و انتقال اطلاعات از طریق بدن انسان طراحی شده است. زمانی که مدیرعامل اریکسون در سخنرانی خود در نمایشگاه CES شروع به معرفی این فناوری کرد و اعلام نمود می‌توان از بدن انسان به عنوان پل ارتباطی بین گجت‌های مختلف استفاده نمود تنها عده‌ کمی او را تشویق کردند. بسیاری از مردم حتی متوجه منظور او نیز نشدند. اما حالا اریکسون اعلام کرده که ممکن است این فناوری از سال آینده عملی شده و جایگزین بلوتوث و کابل USB شود. جزئیات کامل در مورد فناوری Connected Me را در ادامه بخوانید.

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

نامه ها را روی هوا امضا کنید! حذف صفحه کلید و ماوس رایانه با ابداع فناوری جدید

یک شرکت فناوری نوپا در حال آماده‌ شدن برای نمایش جدیدترین فناوری در کنترل حرکتی است که درک جهان را از صنعت با فراز و نشیبهای آن تغییر می‌دهد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری داشجویان ایران(ایسنا)، این فناوری موسوم به «جهش» (Leap) از اندازه کوچکی برخوردار بوده اما به کاربران اجازه خواهد داد تا با حرکت یک انگشت بر روی موارد روی نمایشگر رایانه حرکت کرده و حتی یادداشتهای دست‌نویس ایجاد کرده یا یک مدرک رسمی را در هوا امضا کنند.

این فناوری که توسط شرکت آمریکایی «Leap Motion» تولید شده، با فناوری مشابه با کینکت ایکس‌باکس مایکروسافت کار کرده اما از دقت بسیار بیشتری برخوردار است.

علاوه بر آن فناوری جهش نیاز به استفاده از صفحه کلید و ماوس را از بین می‌برد.

به گفته سازندگان، این دستگاه قادر به پیگیری و تقلید از حرکات دست با دقت بالاست که به ادعای آنها 200 بار دقیقتر از تمام دستگاههای موجود است.

همچنین این محققان بر این باورند که جهان را با این ابداع جدید خود که به داستانهای علمی و تخیلی واقعیت بخشیده، تغییر می‌دهند.

این دستگاه که به اندازه یک فلش درایو است به لپ‌تاپ با رایانه رومیزی متصل شده و به نصب نرم‌افزار خود می‌پردازد. در مرحله بعدی تنها یک حرکت موجی دست برای تنظیم کاربر با برنامه مورد نیاز خواهد بود.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

HTML
مخفف : Hyper text Markup Language زبان برنامه نویسی تحت وب

HTTP
مخفف : HyperText Transfer Protocol پروتکل انتقال دیتا در اینترنت

gif
مخفف : Graphics Interchange Format فایلهای تصویری متحرک

bmp
مخفف : bit map پسوند فایلهای گرافیکی

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فایلی را از اینترنت بگیرید، ولی به دلیل اینکه سایت مورد نظر، لینک مسقیم را درون سایت خود قرار نداده بود، شما مجبور بودید که به وسیله خود Browser آن را Download کنید که این راه مشکلاتی را نیز در برداشت. مثلا اگر شما Disconnect می شدید، مجبور بودید که فایل مورد نظر خود را از ابتدا Download کنید.
اما به وسیله این روش، ابتدا می توانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید.

ابتدا بر روی لینک داده شده در سایت، کلیک سمت راست ماوس را زده و از منوی ظاهر شده گزینه Open In New Window را انتخاب کنید (و یا اینکه کلید Shift را نگه داشته و بر روی لینک کلیک کنید) تا پنجره جدیدی باز شود.
پس از گذشت 5 الی 6 ثانیه، کلید ESC را فشار دهید و یا دکمه Stop موجود در Browser خود را کلیک کنید تا بارگذاری صفحه متوقف شود.
حالا به قسمت Address Bar رفته و کلید Enter را فشار دهید تا صفحه مورد نظر، دوباره شروع به بارگذاری شود. حال در قسمت Status Bar، لینک مستقیم فایل را مشاهده نمایید

منبع:آموزش کامپیوتر برای همه


نوشته شده در تاريخ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

تمامی نسخه های ویندوز از قابلیتی برخوردار هستند که با استفاده از آن می توان ، اطلاعات دلخواه نظیر متون و تصاویر را از جایی به جایی کپی کرد و یا انتفال داد . کلیپبورد ویندوز اطلاعات شما را ذخیره می کند ؛ خواه یک تصویر دیجیتال باشد و خواه بخشی از یک متن فایل ورد . به ظاهر مشکل چندانی در این بخش وجود ندارد اما اگر از آن دسته کاربرانی باشید که حجم کاری شان بیشتر از سایرین است ، حتما در بسیاری از موارد برای کپی کردن اطلاعات مختلف ، به طور مدام در گردش میان فایلها و فولدر ها بوده اید و از این کار خسته شده ، اما چاره ای جز این کارد نداشته اید . Hot CopyPaste یک نرم افزار بسیار پیشرفته و کارآمد است که با توجه به حجم بسیار پایین خود می تواند به عنوان افزونه ای برای کلپیبورد ویندوز مورد استفاده قرار گیرد تا تمامی محدودیت هایی که در این بخش پر کاربرد وجود دارد را از بین ببرد . از این پس محدودیتی در کپی کردن اطلاعات خود نخواهید داشت و با استفاده از همان روش قدیمی Copy و Paste یا CTRL+C و CTRL+V می توانید اطلاعات بسیاری را به طور همزمان به حافظه موقت ویندوز سپرده و از در مکان مورد نیاز از آنها استفاده نمایید .

حجم : ۱٫۹۹ مگابایت پسورد : www.downloadkade.com دانلود با لینک مستقیم

منبع:سایت تاپ


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

 

هنگامی که یک کامپیوتر را خریداری می کنید در ابتدا خالی از هرگونه اطلاعاتی می باشد اما با گذشت زمان ،‌ روز به روز بر تعداد فایلها و اطلاعات موجود بر آن افزوده می شود . فایلهایی که از اینترنت دانلود می کنید ، اطلاعاتی را که از روی CD ، DVD و یا فلش بر روی هارددیسک کامپیوترتان کپی می کنید ، بیشتر و بیشتر می شوند تا آنجا که هنگام نیاز به آنها می بایست جست و جوی زیادی انجام دهید تا در نهایت یافت کنید . ویندوز ، خود دارای بخشی با عنوان Search می باشد که به شما در یافتن پوشه ها و فایلها کمک می کند اما بنا به دلایلی نظیر استفاده بیش از حد از CPU و سرعت بسیار پایین در پبدا کردن اطلاعات درخواستی شما ، گزینه ی مناسبی برای استفاده نیست . PowerGREP نام نرم افزاری قدرتمند است که تمامی نداشته های Search ویندوز را در خود جای داده است . این برنامه با جست و جوی سریع در میان فایلها و فولدر ها می تواند شما را در کم ترین زمان ممکن به سوی اطلعات دلخواهتان روانه کند . از ویژگی های منحصر به فرد موجود در این نرم افزار ، امکان جست و جو در میان فایلهای متنی Text ، باینری ، کتاب های الکترونیک ، فایلهای فشرده ، اسناد ورد و اکسل مایکروسافت و نیز فایلهایی که در شبکه انتشار یافته اند ، اشاره نمود . با استفاده از PowerGREP هیچ گاه زمانتان را برای جست و جو از دست نخواهید داد و اگر چیزی که می خواهید وجود داشته باشد ، حتما آن را می یابید .

حجم : ۱۰٫۱۱ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی

 

همه ی ما کارهایی داریم که می بایست آنها را در روز و زمان معینی انجام دهیم اما دفعات بسیاری پیش آمده است که به دلیل مشغله زیاد ، آن هم هنگام کار با کامپیوتر ، به طور کلی فراموش کرده ایم و گاه نیز بهای این فراموشی گران بوده است . اما چاره چیست ؟ Magic Notes نام نرم افزاری کم حجم اما کاربردی است در صورت استفاده از آن ، هیچ گاه قرارهای ملاقات و کارهای روزمره تان را فراموش نخواهید کرد . این برنامه کوچک پس از نصب به صورت یک آیکون در کنار ساعت ویندوز ظاهر می شود ، به شما کمک می کند تا جعبه های یادآوری بسازید و با قرار دادن آنها در هر گوشه ای از دسکتاپ که می خواهید ، به طور منظم به کارهایتان سازماندهی بخشید . استفاده دیگری که می توان از این برنامه کرد ، اطلاع دادن در رابطه با چیزی است که سایر کاربران یک کامپیوتر می بایست آنها را بدانند . بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا نوشته های خود را با چسب به مانیتور بچسبانید تا سایر کاربران آنها را بخوانند . از ویژگی های مهم موجود در این برنامه ، امکان زمانبندی کردن یک یادداشت است . با استفاده از این قابلیت نیاز نیست که همیشه یک جعبه یادداشت بر روی دسکتاپ شما ظاهر باشد تا آن را ببینید و تنها در مواقعی که از قبل زمان آن را تعیین کرده اید برایتان به نمایش در خواهد آمد .

حجم : ۱٫۶۰ مگابایت پسورد : www.downloadkade.com دانلود با لینک مستقیم

منبع: سایت تاپ


نوشته شده در تاريخ 1 خرداد 1391برچسب:, توسط واحدی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :